Premium Amanet
Ce servicii sunt disponibile la casa de amanet Premium Amanet?
martie 21, 2022
De ce sa apelezi la o cofetarie online in anul 2022?
aprilie 11, 2022

Dieta cu proteine pentru vegetarieni

dieta proteine

Vegetarienii nu consuma carne si produse din carne si, ca toata lumea, vor sa arate bine. Si acest lucru se intampla doar atunci cand o persoana este intr-o forma perfecta si, mai precis – cand atinge greutatea dorita. Exemplu de meniu sanatos pentru vegetarieni:

Luni

  • Mic dejun: 100 g avocado crud, rosii nelimitate, 50 g tofu cu continut scazut de grasimi. Din produse se poate prepara o salata.
  • 10:00: mar sau o doza de shake de proteine din soia.
  • Pranz: 100 g de orez brun fiert, 150 g de tofu cu continut scazut de grasimi. Garnitura – salata de rosii si castraveti / varza / salata verde.
  • Ora 16: Un pahar cu lapte de soia cu continut scazut de grasimi.
  • Cina – 200 g supa groasa de linte.

Marti

  • Mic dejun: 200 g banane.
  • 10:00: Un pahar de lapte de soia cu continut scazut de grasimi sau shake de proteine.
  • Pranz: 200 g de broccoli fiert, 200 g de tofu cu continut scazut de grasimi.
  • 16:00: 50 g de nuci crude.
  • Cina: 1 cana de mazare fiarta, impreuna cu 2 rosii tocate.

Miercuri

  • Mic dejun: 3 linguri de fulgi de ovaz inmuiati in apa fierbinte, asezonati cu jumatate de lingura de miere.
  • 10:00: 50 g migdale crude.
  • Pranz: 200 g dovlecel, 200 g tofu cu continut scazut de grasimi, copt la cuptor.
  • 16:00 shake de pere.
  • Cina: un castron mare de tocana de fasole gatita fara grasime sau cu foarte putin ulei de masline.

Joi

  • Mic dejun: 100 g paine integrala cu 50 g tofu.
  • 10:00: Shake de proteine.
  • Pranz: 200 g de cartofi copti , 100 de grame de tofu.
  • 16:00: Mere.
  • Cina: Supa de praz.

Vineri

  • Mic dejun: 300 g kiwi.
  • 10:00 : 50 g seminte de dovleac crude decojite.
  • Pranz: 200 g tofu inabusit cu 2 rosii tocate, 1 lingura ulei de masline.
  • Ora 16: 200 g de morcovi cruzi.
  • Cina: 300 g de linte fiarta. Se poate prepara cu rosii, morcovi, usturoi.

Sambata

  • Mic dejun: grapefruit mare.
  • 10:00 : 200 g ardei rosu crud.
  • Pranz: 200 g spanac inabusit cu 200 g tofu, asezonat cu 1 lingura ulei de masline, sare si condimente.
  • 16:00: 50 g migdale crude.
  • Cina: 200 g de cartofi fierti, cu 2 rosii, 2 ardei rosii si usturoi.

Duminica

  • Mic dejun: mere.
  • 10:00 : 300 g pepene galben (sau mar).
  • Pranz: 200 g de spaghete asezonate cu sos de rosii si tofu.
  • 16:00: Shake de proteine sau 50 g de alune crude.
  • Cina: 300 g supa groasa de linte.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.